Інформація про діяльність ЦНАПів, які працюють в ПЗ “Універсам Послуг” за січень – березень 2018.

З метою підвищення якості та спрощення процедури надання адміністративних послуг у рамках виконання заходів Програми розвитку малого і середнього підприємництва в області у 2017 році департаментом економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації за рахунок обласного бюджету закуплено програмне забезпечення „Універсам Послуг” для центрів надання адміністративних послуг, яке дозволило автоматизувати робочі місця адміністраторів та зробити процес надання адміністративних послуг прозорим в режимі “online” та інформувати заявників про результат звернення через мобільний зв’язок.
Інформуємо, що відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 26.02.2018 № 118  для завершення автоматизації робочих місць адміністраторів районних ЦНАПів департаментом здійснюється закупівля серверного обладнання для створення регіональної мережі ЦНАПів у рамках Програми розвитку малого і середнього підприємництва в області.
Тендерна документація на закупівлю серверного обладнання та оголошення про проведення відкритих торгів розміщено на автоматизованому майданчику „Держзакупівлі.Онлайн”системи закупівель ProZorro.
З початку року в програмному забезпеченні “Універсам Послуг” вже працює 11 із 13ЦНАПів райдержадміністрацій, а саме: Ужгородський, Берегівський,Перечинський,Рахівський, Іршавський, Міжгірський,Воловецький, Свалявський, Великоберезнянський, Хустський і Тячівський.
З початку рокуЦНАПами було прийнято 6983пакети документів, внаслідок було надано4637 адміністративні послуги, 2346 на розгляді у суб’єктів надання адміністративних послуг.Найбільша кількість пакетів документів (4358) було направлено до управління/відділу Держгеокадастру, до управління Державної міграційної служби в Закарпатській області направлено 841 пакет документів та до відділу містобудування та архітектури – 621,до реєстраційної служби – 556 пакетів документів,до Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства – 255,до відділу/сектору у справах сім'ї молоді та спорту – 111, до управління соціального захисту населення було надіслано 94 пакети документів,до органів місцевого самоврядування – 64, до департаменту екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації – 35,документи дозвільного характеру становлять 15 пакетів документів, до управління ДСНС в Закарпатській області – 8,до сектору Державного агенства водних ресурсів України у Закарпатській області – 9, до служби в справах дітей – 8та до головного територіального управління юстиції в Закарпатській області – 7 пакетів документів, до Юридичного відділу – 1.
Найбільша кількість пакетів документів від заявників було прийнято ЦНАПамиМіжгірської, Рахівської,Іршавської, Тячівської та Свалявської РДА.

Об’єкт інформаційної послуг: 
Громадянам України
Категорія: 
Адміністративні послуги

Остання зміна сторінки: 30-03-2018 15:18